Cocoon

Idag åker Angelica till Bali. Jag är verkligen avundsjuk på hon och hennes mamma som får åka till solen. Men de förtjänar det verkligen. Hoppas de får det underbart skönt där nere.
Min dator har gått sönder. Så jag måste sitta på Kristoffers, eller ja, vid Kristoffers dator för er som är petiga. Det jobbigaste med detta är att jag egentligen inte har råd att laga den. Men det måste man ju göra, för isåfall kan jag ju sälja den och ha en egen rithörna istället. Det vore något!

Igår köpte jag friskis kort, så nu tänkte jag börja förbättra konditionen samt styrkan och förhoppningsvis innebär det att jag blir lite piggare. 

Och vet ni vad, min tavla har blivit såld! Den som jag ställde ut i i samband med julskyltningen. Jag skulle hämta den igår, men det fanns ingen tavla att hämta. Jag blev så otroligt glad. Det gör att man vill fortsätta att måla tavlor.
Tänk att den hänger på en okänd persons vägg. Det är en fantastisk känsla. 

Sist men inte minst. Jag jobbar en hel del, och det känns jättebra! Jag trivs bra och det blir lite mer klirr i kassan. 

Idag ska jag bara göra två saker. Rita och gå ner till Ateljé Beauty. Min hy är något av ett mysterium. Den blir aldrig bra, jag förstår inte. Har garanterat slängt ut över 5000 kr på den, men utan några större positiva resultat. 
Hoppas dom kan hjälpa mig. 

Vad mycket det blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0