New work

Extremt dålig uppdatering från min sida. Fy och skäms och massa smisk på mina små korvhänder.
Vad har jag då gjort hela tiden kan man undra. Ja säg det.

Jag har fått ett jobb! På Taco bar på kupolen. Det känns jätteskönt.
Ha en inkomst, få träffa människor och få vara ledig. När man är arbetslös är man ledig hela tiden, fast det känns inte. Man befinner sig i någon konstig obekväm bubbla av iskallt glas som inte ens Kapten Kroks kanoner skulle kunna skjuta igenom. Fattar ni då hur tråkigt och ostimulerande det är?

Vad jag har mer gjort?
Firat jul och nyår. 
Julen var lugn och skön och jag fick jättemycket fina och bra saker. 
Nyår var hos Kristoffers jobbarkompis och jag och Ea stog för tillagningen av smördegsinbakad oxfilé, samt förrätt och Ea hade gjort efterrätten.

Annars har jag bara jobbat, vilat och ritat. 
Jag fick ju pro marker pennor av Kristoffer i julklapp, så har tränat lite. Men mer ska det bli, för det är svårt banne mig.

Imorgon är det jobb som gäller 12-2015



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0