Show me a good time

Jag önskar verkligen att jag kunde lära mig säga nej. 
Jag ville verkligen vara ledig på min födelsedag, men så ringer det ena jobbet och frågar om jag kan jobba just den 19 februari. Och vad säger Anna då?
- Jag fyller år då, men det kan jag väl. 

Gah! Varför kan jag bara inte säga "nej helst inte"?

Jag är iallafall ledig tre dagar i rad förhoppningsvis, onsdag torsdag och fredag. Fast det vet man aldrig. Har inte varit ledig flera dagar i följd på snart 7 veckor. 

Och sen en sak till. Ni som äter på en resturang, snälla, om ni har ut jättemycket mat på bordet. Vänligen, ta bort lite med servetten. Jag tycker inte det är jättemysigt att bära eran mat i mina händer. 
Och försök att inte beställa 15 minuter innan Kupolen stänger. Speciellt inte om ni är ett härskap på 10 personer. 
Sen skulle det även underlätta om ni bestämt er för vad ni ska äta då ni kommer fram till kassan. Annars skapas det långa köer och maten som jag börjat på innan hinner bli kall. Det var nog allt.
Och glöm inte att le :)
Nu ska jag hoppa in i duschen.
bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0