On the other side

Jag drömde att jag, ea och anki badade i gimmen. Sen var det som så att det var någons mamma som var singel, men för att träffa den rätta killen så fick vi lov att fixa ett delfinhuvud. Fast det såg inte rikitgt ut som ett delfinhuvud, kroppen gjorde det men själva huvudet. Den hade tänder också. 
Så där satt vi på en sten ute i den lilla sjön i sifferbo. Så plötsligt spolas en delfin upp på stranden. Jag springer ner och tar upp det, den vägde mycket vill jag lova. Den var nästan lika lång som mig också. Men jag tyckte så synd om den, jag kunde ju omöjligt lägga den på stranden för att dö och sedan skära huvudet av den. Så jag släppte ut den i vattnet igen. Men efter ett tag kom en båt med en död delfin. Då fick jag ont i magen sen vaknade jag. 

Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, du, undrar just vad den drömmen betyder!? Hahaha!

2011-02-18 @ 11:22:34
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0