Limit to your love

Jag är inte så duktig på det här med uppdatering. Men hur som helst.
Jobbar massor, vilket är bra. 
Men i onsdags var jag ledig och då bjöd Björn mig och Kristoffer på skidåkning i Romme. Jag har inte åkt slalom på 13 år. Har åkt snowboard sen jag var 10 år, så det var väl lite ringrostigt att stå på ett par skidor. Men det är väl som att cykla. Jag överlevde till och med en svart backe, det är jag mer än nöjd med. 
Det var en kall med jättelyckad dag!
Tack Björn!

Nästa helg så har Adam inflyttningsfest, och det ser jag verkligen fram emot. Var länge sen man träffa honom, så det ska bli kul.

Nu ska jag utklassa Kristoffer i tvspel. Stackarn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0