Like a G6

Sitter här och lyssnar på min ipod, min träningslista. Och oj så sugen jag blir på att gallopera runt på gymmet. Ser mig själv i mycket snygga och tajta träningskläder lyfta tunga vikter, muskler om syns när jag spänner armarna och inte en svettfläck på bänken där jag setat. Jag blir sådär snyggt svettig, inte så det rinner en flod ner på golvet. Jag springer till och med snyggt, lagom snabbt med lätta steg.
Men plötsligt vaknar jag till ur min dagdröm och är tillbaka i verkligheten där motivationen är som bäst på natten och som bortblåst på dagen. Svettas fast jag inte ens ansträngt mig, inte ens muskel så långt ögat kan nå hur jag än spänner och inte fan är jag snygg i ett par tights heller.
Varför ska det vara så svårt att byta om, knyta skorna och bara kötta?

Bild


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg bild! Så där deffad önskar jag att jag var!!

2011-02-18 @ 11:23:02
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja vem fan önskar inte det? ;)

2011-02-18 @ 22:25:37
URL: http://pollydollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0