Headache

Jag sitter och väntar på att mitt te ska bli klart. 
Jag har ju inte berättat om min dag utan kaffe. Det borde jag göra, för då var det synd om mig, även om det var lite självförvållat. 

Jag har alltså fått tillsägelser om att sluta dricka kaffe, så att min mage och min hy ska må bättre. Sagt och gjort. Jag slutade med kaffe och min sista kopp drack jag i Onsdags. Torsdagen var en dag från helvetet. 
Jag har aldrig någonsin haft sån huvudvärk. Jag fick frossa och kunde knappt stå på benen för mitt huvud gjorde så ont. Jag kan inte ens sätta ord på det. Jag blev otroligt illamående också. Förbannade kaffe. 
Värktabletter hjälpte inte, det enda som kunde hjälpa mig var en kopp kaffe. Men jag stog emot. 
Jag fick lov att gå hem tidigare från jobbet, la mig direkt i sängen, men kunde inte somna på en gång eftersom mitt huvud gjorde så ont. Kändes som världen snurrade och där låg jag, i fosterställning. 
Fredagen bjöd på mindre huvudvärk, men fortfarande huvudvärk. Dock så överlevde jag. Lörsdag och Söndag gick också i huvudvärkens tecken, men idag känns det som den är borta faktiskt. 

Så det jag vill säga med detta, om ni ska sluta dricka kaffe, gör det när ni är lediga i minst en vecka. 

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Ea

Du är stark som klarar dig utan kaffe men nu kommer du säkert bli beroende av te istället! ;) Jag vet flera som är beroende av te, t.ex. Lina. Hihi! Fast jag är imponerad. Jag skulle ALDRIG klara av att sluta med kaffe. Fast jag vill inte sluta med kaffe heller, för jag älskar't. Puss min fina och bästa! <3

2011-02-07 @ 13:26:39
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Ea

Hahaha! ;D

2011-02-07 @ 22:37:27
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0