Natural Ghost

Nu sitter jag här med min ipod och lyssnar på Ryan Adams. Man får en speciell känsla i kroppen när man lyssnar på honom. 
Om ungefär 40 minuter så börjar min mattelektion. Hoppas det börjar klarna lite mer idag.

Imorgon blir det spännande. För då, då ska jag på personalfest! Oj vad roligt det ska bli! Vi vet inte än vart vi ska eller vad vi ska göra, så det gör ju det hela ännu mer spännande! Vet bara att det kanske kommer sluta med en utgång.
Jag köpte iallafall en klänning idag på selected style, som för övrigt är min favoritbutik i borlänge. Klänningen sitter som en korvskinn men jag tänkte ändå klämma ner mig i den eftersom den var så fin. Det får bära eller brista. Har ju ett sykit hemma ifall den skulle spricka.

Fredagen blir bättre, lyssna bara. 
Jag ska köpa chokladtryfflar med chilismak. Fantastiskt gott. 
Sen det bästa av allt. Choklad i samband med idol.
Sen det allra bästaste av allt bäst, Ea kommer hit! Som jag längtar efter henne. Angelica kommer kanske också fick jag reda på nu. Mina favorit tjejer! Vilken toppen kväll det kommer bli!
Nu ska jag borsta gaddarna lite så jag inte luktar sur filmjölk.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mina favoriter <3

2010-10-15 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0