Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag fick VG+ på matteprovet. Jag kan knappt förstå det. Jag som inte alls tyckte det kändes bra när jag skrev provet. Var orolig över att inte ens få G. Så nog kom det som en liten chock alltid. 

Dessutom fick jag ju reda på för ungefär en vecka sedan att jag kom med på en konstutställning. Det trodde jag aldrig. Jag tänkte inte ens ansöka, för jag trodde inte jag hade någon chans. Men jag skickade in ändå, tack vare att min familj och mina underbara vänner tjatade på mig. Så jag skickade in, men vågade inte hoppas på för mycket. Dom som sitter där i styrelsen röstar ju fram de som de tycker ska få vara med. Och det betyder att minst 7 personer tyckte att jag platsade där.
Jag fattar knappt att jag kom med. Lilla jag. Men nu ska jag visa vad jag kan!

Man får visa 2 konstverk per konstnär och tavlorna är dessutom till salu.
Folk ska stanna upp och tycka att mina tavlor sticker ut. Det är mitt mål.


Ikväll ska vi fira detta med fina vänner. Mat, dryck, spel, skratt och massa kärlek!





Kommentarer
Postat av: Ea

Och bästis, jag ser att du lyssnar på Håkans senaste verk! ;) Det gör mig varm! Puss <3

2010-11-03 @ 01:04:59
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0