Keep on boys

Jag har så förbannat ont i axeln. Har börjat vakna nu varje natt av att den gör ont och att jag inte kan röra armen.
Dessutom är jag så trött att mina ögon är vattenfyllda. Har ni någonsin varit med om det?

Halloweenfest i bäsna idag, just nu känner jag mig inte så väldans taggad faktiskt. Och känner mig inte ens lite taggad för imorgon. Jag blir nog hemma. Har ändå inte råd att slösa pengar på ingång och alkohol. Mat för månaden känns viktigare. 
Måste söka ett till jobb nästa vecka, jag går under så lite som jag jobbar nu. 

Nu ska jag äta frukost. Sa jag att jag var hungrig också?



Kommentarer
Postat av: Sabina

Jadu det är inte lätt när man inte har pengar! Jag kommer också skippa utgång i helgen, känner att det finns viktigare saker att lägga pengarna på. Som julmust! Haha :D Vi ses på matten, nu ska jag också äta frukost :)

2010-10-29 @ 10:03:24
URL: http://sabinaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0