This past week

Herregud så god min pyttipanna blev igår. Dessutom fick både jag och Kristoffer matlåda tills idag, så snart ska jag äta den. Senare idag ska jag laga kikärtsgryta och sedan blir det body combat. 
Det är superduper skönt att ha en veckomatsedel att följa. Det ska jag försöka hålla i.
Jag köpte ju mina canvasdukar igår, så inom en väldigt snar framtid tänker jag börja måla på dom. 
Jag har dock ett litet problem med mina tavlor. Det är namn. Varje tavla måste ha en titel. Men jag fick en snilleblixt för någon dag sedan. 
Jämt när jag målar, så lyssnar jag på musik. Så jag tänkte nog döpa tavlan till den låten som jag lyssnat mest på under tillverkningen så att säga. 
Jag finner alltid känslan i musiken och det är den som kommer ut på tavlan. Känslan alltså.
Nu är det dags för matlådan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0