Little drummer boy

Julmusiken är på och jag ska precis till med att baka bröd, och plugga samtidigt.
Det blir bröd med massa nötter och torkad frukt i. Mumsigt!
Jag funderar även på vad jag ska köpa i julklapp till alla. Jag är ju pank. Fast kramar är ju gratis!
På torsdag så har jag matteprov och det känns lite vemodigt. 
När jag inte pluggar så ska jag försöka göra klart min beställning. 

Igår ägnade jag några timmar på biblioteket, har nu en tavla som hänger där. Dock fick jag bara en upphängd, pga platsbrist. Men jag kom iallafall med. Att vara en av de 15 som kom med, av hundra sökande, så är jag rätt nöjd ändå. Gå gärna ner och titta. 

Och tack ni som kom igår. Jag uppskattar det och blev verkligen glad!

Nu, åter till brödbakandet. 


Kommentarer
Postat av: Ea

Du får iaf ett litet tillskott i din kassa när din beställning är klar! ;) Åh vad gott med bröd, imorgon kilar jag förbi dig med en litenlitenliten present bara för att jag tycker om dig så mycket. <3 Puss fina!

2010-11-29 @ 21:21:43
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0