Jag vet vilken dy hon varit i

Ny vecka, nya tag
Idag satte jag mig ner och planerade en veckomatsedel. Det är både smart, ekonomiskt och hälsosamt.
Idag tänkte jag göra hemmagjord pyttipanna. Kristoffer kommer bli överlycklig.
Så efter matten idag ska jag åka och storhandla. Jag tänkte även smita in på Panduro och köpa canvastavlor så jag kan komma igång med målningen igen. Kanske tittar jag in på Hm också och kikar efter något roligt träningsplagg. Det är alltid lättare att träna när man har kläder som man känner sig extra bekväm i. 




Kommentarer
Postat av: Ea

Vad duktig du är! :) Och hemmagjord pyttipanna, fy f*n vad gott! Du har ju redan massa snygga träningsplagg, spar pengarna istället! ;) Nu kör vi stenhårt, bästis! Lycka till med allt du ska göra idag!

2010-11-01 @ 11:18:15
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0