Have a heart

Idag är det fredag och jag var extremt morgontrött imorse när klockan ringde 8.00. Men halv tio ungefär var jag uppe. 
Nästa vecka vill jag att samtliga håller tummarna för mig, för då ska jag på arbetsintervju. Fast vet inte om jag har så jättestor chans. Tror det är en enda plats och det är tydligen jättemånga som sökt. Men jag kan inte mer än vara mig själv, och vi får hoppas att det räcker långt. 

Idag ska jag och Ea gå ner till Svea och säga upp våra gymkort. Det har blivit så förbannat dyrt att jag känner att jag kan lägga 5000 kronor på något annat. Friskis t.ex som kostar 2500. Då får jag tillomed pengar över.
Jag och Kristoffer åt på värdshuset igår. Fantastiskt gott och det var länge sedan jag var så mätt. Jag mådde nästan lite illa.
Nu måste jag städa lite här hemma, ser för hemskt ut.



Kommentarer
Postat av: Ea

Jag drömde att du fick jobbat i natt! :D Jag håller mina tummar och tror stenhårt på dig!

2010-11-20 @ 08:14:06
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0