Pink moon

Ömmar, svider och sticks fortfarande i brösten. Inte så konstigt. På tisdag är det dags att byta tejp och det känns lite läskigt. Tur mamma kan sånt där.
Är ganska långtråkigt att bara vara hemma och inte kunna röra sig hur man vill. Har man varit uppe en längre stund så börjar det göra mer ont och man lägger sig ner en sväng.
Idag skulle det tex varit helt fantastiskt skönt att fått vara ute och solat, men det får jag inte. Fast, den som väntar på något gott :)
Söta Ea kom förbi i förrgår (eller var det igår?) med ett litet krya på dig kit. En strut med choklad, boken The Dirt och ett par jättefina örhängen. Hon är bara för go och alldeles för snäll!
Jag längtar tills hon och kan jag gå och shoppa underkläder på hm. 

Jag hoppas min förkylning släpper snart. Hostar och hostar. Är så tät i näsan att jag inte kan andas genom den. Men jag tror det är på sluttampen. 

Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och läsa i min nya bok, The Dirt.

Kommentarer
Postat av: Ea

Du är världens bästa vän! Jag hoppas du blir bättre snart så vi kan sola tillsammans och shoppa bhar! ;D

2010-05-30 @ 21:34:37
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0