What's the point

Idag har jag ritat klart denna bild.
Annars så har jag spenderat tiden ute runt älven med min vovve och så har jag klippt kristoffer och hans kusin. Kristoffer fick dock bara en toppning.
Igår ringde de in mig från Konsum. Så jag jobbade 12-21. Jag trivs riktigt bra, det känns som det är bra gemenskap där.
Nu ska jag och Kristoffer se på film.

Vet ni.
Kristoffer fyller år imorgon. Jag önskar jag hade kunnat ge honom något bättre, än det jag planerat. Ibland suger det verkligen att vara fattig.



Kommentarer
Postat av: Ea

Men vännen, han kommer bli jätteglad för din present! :) Och sen är det inte vad saken/sakerna kostar som räknas enligt mig! Bilden du målat var riktigt snygg! Och jag är så glad för att du verkar trivas bra på Konsum! =) Ha en fin Kristofferdag idag! PUSS

2010-03-18 @ 09:31:12
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0