Track of time



Okej. Eftersom det blivit rätt dåligt med bilder på sistone, så tänkte jag här bjuda på ett gäng.
Det är bilder tagna här hemma, en helt vanlig torsdag. Sedan är det en bild ifrån ett sexparty som Angelica hade hos sig samt bilder från igår. De mörka bilderna är tagna i bilen påvägen hem från örebro. Tro mig, det gällde att vara stadig på handen när man flög fram på den smala vägen i en bil.
Varsågoda.


Öppet fönster



Tulpaner


Gardiner


Förstärkare


Min gitarr





Min gitarr igen...





...och igen...





...och igen





Donge





Kristoffer




Trött





Kristoffer





Vinglas





Instrumentbrädan i bilen





Påväg mot Örebro





Backspegel





Mormors rullstol





Där är ju jag





Påväg hem





Leker med kameran...





...igen...





...här med





Mötande bil





Väglysen (heter det ens så...?)





Vägtunnel



Kurva





Belysning





Rödljus





Klocka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0