The sun and the rainfall

Har inte blivit så mycket ritande de här sista dagarna.
Fredagen blev något helt annat än planerat. De ringde från konsum och jag fick åka in och jobba. Blev varken någon klippning eller något pass ordnat. Igår så spenderade jag hela dagen i Örebro. Vi hälsade på min mormor. Kom hem någon gång på kvällen. Har setat och ritat lite nu på morgonen, men jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Det värker i hela kroppen och jag känner mig helt utslagen. Vet inte riktigt vad detta beror på.
I torsdags tog jag och kristoffer twinrix sprutan inför thailand. Helvete vad ont det gjorde. Hon måste ha träffat en nerv på mig. Funderar på att ta bort mitt kitty plåster idag...

Här är bilden på Kristoffer iallafall som blev klar nu på morgonen.
Kommer kanske upp lite bilder från igår senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0