Crazy heart

Idag mina vänner, var det första dagen sedan operationen som jag har varit utanför dörren. Jag kristoffer och juni gick en kort promenad på 15 minuter. Så underbart att äntligen kunna ta sig ut, även om man får ont efteråt. 
Jag har även målat naglarna, blå.
Hoppas att det känns bättre i tuttarna imorgon så jag kan få komma ut en stund då med. 
Jag får ju inte bli svettig heller, så kan inte ens ligga i solen på balkongen. Lite tråkigt är det.
Nu syns det knappt att man varit utomlands längre. 

Förresten. Kristoffer hade sitt premiärdopp igår. Hans ben domnade bort.

Vi såg en film nyss som hette Crazy Heart. Jag tror jag vet en person som tycker det är roligt, två om man räknar med mig.
Det var förresten en okej film.

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA! Kan det vara mig du syftar på?

Härligt att du kan va ute iaf.. man vill ju inget annat den här tiden på året =)

2010-06-04 @ 06:35:49
URL: http://elinstenberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja det är det. Fan va du har retat mig för det ;)

Jo, fast blir inte så långa vändor, men bättre än inget!

2010-06-04 @ 10:22:09
URL: http://pollydollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0