Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag







Idag är det alla hjärtans dag. Aningen överskattat, men det skadar ju inte att ge någon en kram eller några vänliga ord. En familjemedlem, en vän, ett husdjur, sig själv, sin pojkvän eller flickvän.
Kristoffers föräldrar var förbi igår med några alla hjärtans dag gåvor. 
Vi fick tulpaner, två trisslotter var och ett par raggsockor var. Tack så mycket!

Själv fick jag ett nummer av ELLE och mina favorit chokladpraliner av Kristoffer i morse. Han är så snäll. Tack älskling!
Men nu känner jag mig lagom dum. Vi hade sagt att vi inte skulle ge varandra något, så jag har såklart inte köpt nått. Min present får bli att städa hela lägenheten, byta gardiner och bjuda på parmesanfylld fläskfilé. Det borde funka det med.

När han kommer hem så ska jag ge han en kram och säga att jag älskar honom. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0