The story

Gjorde slingor igår, men eftersom jag har mycket pigment kvar i topparna från den svarta färgen så resulterade det i att jag blev orange.
Går inte att göra så mycket åt just nu. Ska preparera mitt hår med nyanseringar nu och silverschampo så ska det bli bättre.
Klippte mig även superduper kort. Så nu har jag världens kortaste page typ. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig, men vafan, det växer ut.
Nu ser det iaf ut lite som en frisyr, vilket det inte gjorde tidigare.
Nu ska jag åka ut till mina föräldrar.





Kommentarer
Postat av: Liza

Du passar ju i allt, Anna! Blev säkert snyggt :) Du måste fixa slingor på mig också!!!!!

2010-02-12 @ 16:42:17
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0