Sweet dreams

Inatt hade jag en mardröm, igen. 
Jag drömde att det började brinna i min lägenhet och eftersom vi bor högt upp så kan man inte hoppa ner.
Jag och Kristoffer skyndade oss att knyta ihop lakan så vi kunde klättra ner med hjälp av dem. De var bara det att knutarna inte riktigt höll. Vi upptäckte det precis när vi skulle klättra ut genom fönstret. Så det var bara att klättra in igen. 
Eftersom det inte fanns någon väg ut så hoppade jag tillslut ut genom fönstret ändå. Det var som det gick lite i slow motion.
Efter den drömmen drömde jag om en gammal klass kompis. Hon hade blivit gravid och var i 18 veckan. Hon hade världens kula. Men jag såg den inte förens efter flera dagar. Det visade sig att hon hade blivit på smällen med någon annan än hennes pojkvän. Och det råkade hon säga högt, när han stog i rummet brevid..

Så slutsatser av detta: Jag funderar allvarligt på att köpa ett rep som man sätter fast i väggen inne på balkongen. Så man kan komma ut ifall det brinner i trapphuset.
Jag vill inte bli gravid inom de närmsta åren. Och när jag väl blir gravid så ska min pojkvän vara pappa till kidet.

Nu ska jag äta frukost som Kristoffer varit nere och köpt. Han är för go. Ska kanske öppna mitt första paket med... 

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag tycker verkligen ni borde skaffa ett rep eller en repstege att ha på balkongen. Lyssna på mig, jag har faktiskt gått räddningstjänst! Det är värt att lägga pengarna på det för det kan rädda era liv!

2010-02-19 @ 11:13:13
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0