It's my birthday

Här kommer lite bilder från den här dagens förmiddag. Det började med frukost och sedan öppnade jag kristoffers presenter. Han är verkligen duktig på att köpa presenter. Först fick jag en bok som heter Facehunter, och är full i bilder på olika människor som har sköna stilar (bra inspiration). Sen fick jag en solskyddsfaktor från Nova. Jag kan ju inte ha vilka produkter som helst i ansiktet, då får jag en finnexplosion (kristoffer har bevittnat detta fenomen). Sist men inte minst fick jag ett presentkort på underverket så jag kan köpa mig en bikini.
Tack Kristoffer, jag älskar dig.

Sedan ringde det på dörren. Blombud!
Bedårande blommor i jättehärliga färger. Dessa var från fröken Ea. Jag bjuder på tre bilder av dem så ni också får njuta lite med ögat. Tack Ea!

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag måste komma hem till dig och bläddra i den där boken, avundsjuk! ;)

2010-02-19 @ 13:48:02
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: anna

Du är så välkommen ea :)

2010-02-19 @ 15:53:00
URL: http://pollydollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0