Pepparkakeland

Angelica är väl för söt. Hon hade gjort ett stort pepparkakshjärta till mig, där hon med något skakig hand skrivit mitt namn i snirkliga bokstäver. Det må vara lite skevt, men oj vad gott det var! Har dock inte ätit upp hela. Bara ett hörn...
Tack fina du! Det är såna saker man uppskattar. Inte pepparkakor så, utan själva grejen (alltså, pepparkakor är jättegott, förstå mig rätt).
Tänk att hon tänkte på mig när hon stog där mjölig i ansiktet och kladdig om fingrarna. Det är vänskap det!

Annars var det matteprov idag, och antingen var jag ett geni på mvg frågan eller så blev det platt fall. 
Det visar sig. 
Det självklara svaret var ju 1/2, men eftersom det var en mvg fråga så tyckte jag det var för simpelt. Så jag drämde till med 1/4. Det gick nog åt helvete. Typiskt, bara för att jag ska verka smart. Hur smart är det liksom? Nej tänkte väl. 

Nu, sova.

Kommentarer
Postat av: Ea

Ja visst är hon för söt vår lilla Anki! <3

2010-12-03 @ 10:42:30
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0