Concrete jungle

Idag har jag namnsdag, för er som inte vet.

I övrigt så kom jag vidare efter arbetsintervjun som väktare. Så idag gjorde vi massa tester. Sista provet bestod av 567 frågor. Vi får väl se hur det går. 

Ska även iväg och provjobba på taco bar snart. Chefen var jättetrevlig så det kommer bli riktigt kul. Då förväntar jag mig att ni kommer och äter där.
Har verkligen saknat att få jobba mer än några dagar per månad. 

Och imorgon åker jag och mamma till huvudstaden. Ska på återbesök hos läkaren och tänkte kanske passa på att inhandla lite julklappar också.

I helgen måste det pluggas massor. Nationellt prov på tisdag och då gäller det ju att hålla alla kapitel i huvudet. Så man inte glömmer något. 

Nu ska jag lira tvspel, Assassin's Creed Brotherhood, och dricka kaffe.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Anna panna stekte fläsk 1876! Har redan grattat dig men gör det igen för säkerhets skull. Grattis Anna! Och grattis till jobb!! Det är du värd.

2010-12-09 @ 21:56:03
Postat av: Ea

Det är klart att jag kommer och äter, du har varit till mitt jobb så många gånger! :) Du är verkligen värd all denna framgång. Och matten kommer du fixa, min lilla master. Ha en fin fredag i Stockholm med din mamma nu! <3

2010-12-10 @ 13:36:24
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0