Roll away your stone

Det är lördag klockan är snart halv 12 och jag har druckit kaffe. 
Om tre timmar börjar jag mitt arbetspass på Konsum. Jag stänger ikväll, som vanligt kommer det bli fullt upp. 
Imorgon och på måndag är jag ledig. Underbart. Då ska jag göra en hemlis och sen ta det lugnt. 

Jag har planer, jag är plansmidaren-Anns. Kan det vara världens bästa plan? Kanske. Är det naivt? Förmodligen. Eller nej det är det inte. Det kan vara en av de förnuftigaste saker någonsin.
Och snart, snart mina vänner åker jag och 4 underbara personer till göteborg. Way out west.  

Nu ska jag handla sen åka till mor och far.

Tjopp tjopp

Robyn - "U Should Know Better" (Featuring Snoop Dogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0