Sleep on fire

Som någon skrev tidigare, jag borde verkligen uppdatera oftare. Men det har verkligen varit mycket nu. Om en vecka åker jag och Kristoffer till Thailand. Jag har inte riktigt förstått det än. Vi blir borta i tre veckor. Men när jag kommer hem ska jag nog kunna bjuda på bilder av både det enda och det andra!

Jag är precis hemkommen från en väldigt lång shoppingdag. Vi hann med både Falun och Borlänge. Köpte allt från skavsårsplåster till två bikinis.

Imorgon ska jag jobba och ta den andra vaccinationssprutan. Blir hektiskt. Börjar 10 och jobbar till 18, däremellan ska jag hinna ta spruta kl 15...
På torsdag blir det jobb igen, 10-21:15 tror jag. Eller om det var 13-21:15...
Fredag är det begravning.
Lördag jobb och söndag fixa det sista innan resan. Måndag tänkte jag börja packa och så ska jag iväg på en annan grej och på tisdag ska jag till tandläkaren och få min bettskena. Onsdag bär det av mot varmare bredd grader, betydligt varmare...
Nu ska jag äta en chorizokorv och bara mysa innan det är dags att sova. 

På återseende kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Ea

Mitt i allt det där måste du hinna träffa mig innan du åker! ;) För jag vill umgås med dig så mycket jag bara kan innan du åker, förstår inte hur jag ska klara mig i tre veckor utan världens bästa vän, tur att tiden går fort. Puss snygging

2010-04-15 @ 20:45:10
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0