I can't help it

Jag tänkte snart bege mig mot Sifferbo för att måla klart byrån som ska stå i sovrummet. Jag ska också börja på byrån som kommer stå i hallen.
Igår köpte jag en murgröna och en färdigformnad ståltråd, så idag ska jag även plantera om den och forma den till ett hjärta. Det kommer bli så fint!
Mormor och morbror kommer idag också, blir roligt att träffa dem med.
På Fredag ska jag jobba på Cocette på förmiddagen, så om någon är sugen på klippning eller så är det bara o ringa.

Tjopp tjopp

Kommentarer
Postat av: Liza

Attans, synd att jag precis ringt och bokat tid hos Anne och Có :) Hade varit roligt att bli klippt av dig!

2009-09-24 @ 14:49:46
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0