Pearl's dream

Muntorrhet. Handsvett. Illamående.
Jag sökte jobb på take away idag.
Det är fan läskigt att söka jobb. Men känner sig pytteliten.
Imorgon ska jag söka mer jobb. Jag ska söka mest jobb av alla. typ

Nu ska jag överraska min karl med lite middag.
Ska köra något med fisk och potatis. Hittade nått recept i en kokbok.
Han kommer hem om 20 min, det betyder att jag måste skynda mig.
Jag hoppas att det inte blir som några gånger förr. Att maten ska koka eller vara i ugnen i 8 timmar.
Det är jobbigt, för då har jag köpt alla ingredienser men eftersom jag inte läst hela receptet så blir det ju inte den maten. Utan max, eller pizza eller en macka. Och det jag köpt används inte utan måste slängas eftersom det hunnit möggla.
Damn im good!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag åt möglig smörgås till frukost idag.. Kul att inse det efter att man redag tryckt i sig den och är påväg att bre sin andra macka, haha :P

2009-11-02 @ 17:54:12
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0