Träningsprofilen

Äntligen har jag kommit in i min rätta träningsanda.
Nu tycker jag det är riktigt roligt att träna. Denna vecka har jag tränat mån, tis, ons, tors och lördag.
Men det är lite för mycket för vaderna känner jag, iaf då jag tidigare inte tränat lika mycket. Gör riktigt ont nu så imorgon ska jag vila.
Nu sitter jag nyduschad och fräsch i min badrock efter ett svettigt body combat pass på svea.

På tisdag ska jag träffa linda, så vi kan göra upp ett nytt styrketräningsprogram till mig.

Vikten står fortfarande still och måttbandet lika så, men jag tänker inte ge upp!
Jag ska klara det och jag kommer klara det.
Ska ändra kosten igen, lägga till lite långsamma kolhydrater och dra ner mer på fettet. Det borde fungera.
Äta mer än innan.

Vi får se hur det går.

Klockan två ska jag börja min storstädning. Jag har tur att mamma kommer förbi och hjälper mig. För det lär bli ett träningspass i sig.

Nu ska jag wowa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så enormt duktig, jag är imponderad över dig! Puss bästis <3

2009-05-26 @ 13:52:47
Postat av: Ea

Och det var från mig! ;)

2009-05-26 @ 13:53:23
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0