Träna

Hur i helvete kan jag gå upp i både vikt och centimetrar när jag tränar 5-6ggr/veckan samt äter jättebra och undviker småätande? Äter inget onyttigt.. det går inte riktigt ihop och jag börjar bli sjukt frustrerad just nu.

Hur som helst.

Idag är det sol och då ska jag passa på att sola. Sen blir det en löprunda under dagen. På kvällen ska jag besöka gymmet och köra underkropp och avsluta med rodd eller crosstrainer.

Nu ska jag köpa en spikmatta till mamma som hon ska få som morsdagpresent. Hon är inte hemma imorgon så hon får den idag istället.


Kommentarer
Postat av: Erika

Din kropp kanske har ställt in sig på svält och då samlar den på sig allt den kan få. Man kan gå upp i vikt av att träna för mycket och om du äter lite för lite är det säkert det.

2009-06-04 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0