Kör över mig

Sjukt dålig uppdatering, jag vet. Men har haft för mycket ångest för att skriva.
Vet ni varför? Såklart inte.
På tisdag börjar jag jobba. Jag hoppas nästan jag blir överkörd av en bil på vägen dit. Sån ångest har jag.
Det första jag ska göra är en permanent. Inser ni vad jag skriver?
Jag har gjort 1 permanent i hela mitt liv. EN.
Det tog mig nästan en hel dag. Fattar ni, en hel jävla dag.
Nu ska jag klara det på tre timmar. Jag har mått dåligt i en vecka över detta nu.
Verkar som jag kommer få fullt upp på salongen, vilket i sin tur är bra. Men jag har väldigt kort tid på mig på de olika momenten mot vad jag är van vid. Det slutar väl med att jag får sparken efter en vecka, för jag är för sölig.
Vart tog mitt självförtroende vägen som jag hade för två veckor sen?
Just nu känns det som jag varken kan klippa, sling, färga eller prata.
Jag har hjärtklappning och vill bara spy. Jag hoppas det är en tant med kort hår som är i lika längder på tisdagspermanenten. Jag hoppas det är tunnt också.
Nu ska jag försöka sova, men mina organ verkar ha bytt plats, jag tror de har 5 kamp i magen just nu.

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag vet att du kommer klara av det här, bästis! Se det som en utmaning och när du klarat av det här så har du ännu en gång växt som person och blivit starkare! Jag tror på dig, hjärtat!

2009-07-06 @ 12:50:37
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0