Bittersweet

Jag sitter hemma med en inflammation i axeln. Jag kan inte röra armen och det värker och ilar i den utan att jag gör något. igår sov jag tre timmar.
Jag hade sett fram emot bröllopsmässan jag ska på på torsdag och över helgen, men den blir inte av nu. Det är så typiskt, min vanliga otur.
Så nu är jag hemma och känner mig smått invalid.

Jag ska även försöka lyckas med att köra bil med en hand idag, jag hoppas det går bra. Måste till tandläkaren i Djurås eftersom det känns som min käke hoppar ur led flera gånger om dagen. Den fastnar och jag kan inte öppna den mer än 1-2cm. Det käpper högt i den också. Jag har tandläkarskräck så det här blir jobbigt.

Sen i eftermiddag så ska jag och Ea handla mat. Vi har ju börjat med det underbara GI. Så måste ta tag i maten nu. Träningen får vänta tills nästa vecka eftersom jag inte får röra armen på en vecka enligt läkaren.

Nu ska jag försöka klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0