You know that love can do you like a shotgun

Ja. Då var läkarbesöket avklarat. Dom tog halsodling och blodprov. Det där med halsodling är något jag helst slipper i framtiden, det var fruktansvärt. Dom pillar med en torr tops i halsen på en.
Jag låg och sprattlade som en fisk på land i sjukstolen. Men jag överlevde det med.
Än är det inte klart vad jag har för fel. Jag fick iallafall antibiotika utskrivet. Förmodligen så har jag bihåleinflammation. Men blir jag inte bättre måste jag in på fler prover nästa vecka.
Hoppas jag blir bra av antibiotikan.

Nu är jag helt slut.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Haha, tack Anna! Jag har faktiskt funderat lite på lugg igen, eller nån förändring. Hur går det för dig i skolan? Börjat med några hårförlängningar än? =) Hoppas du blir frisk snart!

2009-02-16 @ 17:52:33
URL: http://rosiee.blogg.se/
Postat av: Liza

Krya på dig!!

2009-02-16 @ 18:01:47
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0