Speak for me

Nu är tavlan klar. Blev inget naivt motiv. Jag gjorde några droppar istället. Känns som en rätt sorgsen målning ändå.
Jag gjorde ett försök att fota den, men är lite för dåligt ljus så kvalitén blev inte så bra. Längtar tills jag får mitt nya objektiv, då kan jag ta fina kort.
Hur som helst.
Just nu sitter Kristoffer och spelar tvspel. Han är arg. Spelet är tydligen jättesvårt enligt honom. Det svåraste spelet i hela världen. Han blev arg och jag trodde han skulle ha sönder något. Men det var bara playstation konsollen som höll på att åka i golvet.
Imorgon är det nog bitmärken i dosan...



Kommentarer
Postat av: elin

Skit snygg blev den!!

2009-02-09 @ 08:44:32
URL: http://elinstenberg.blogg.se/
Postat av: Ea

Anna, den blev riktigt snygg, bra och fin! :) Du är så duktig! Haha, jag har så svårt att tro på att lugna Kristoffer kan bli sådär arg ;) Eller såklart jag tror på det men har svårt att tänka mig hur han är då...Hehe. PUSS!

2009-02-09 @ 15:14:44
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0