Motvind

Jag är verkligen less. På mig själv.
Kan jag inte få bli frisk snart. Snälla.
Jag har haft feber sen i onsdags och är fortfarande långt ifrån bra. Idag så ska jag till läkaren och se om de kan fixa någon medicin åt mig.
Jag förstår inte. Allt går emot mig hela tiden. Precis hela tiden.
Det är nog inte meningen att jag ska bli frisör. Blir jag inte sjuk så pajar axeln eller ryggen. Det är hela tiden någonting som hindrar mig.
Kanske ska ge upp drömmen om att bli frisör och fundera på något annat. Fast vad vet jag inte.
Det här suger verkligen.
Det känns rätt tufft att gå till skolan med eftersom det inte känns som jag passar in, någonstans. Men det kan jag ändå bortse ifrån. Jag försöker strunta i alla runt om mig och köra mitt eget race. Men kroppen säger ifrån. Det är det som är värst.
Det ska bli skönt när det blir Maj så man får komma ut och jobba, kanske hittar jag ett ställe där jag trivs..

Nu ska jag sluta klaga. Klockan 1500 har jag tid hos läkaren. Ska försöka äta något nu.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Man ska aldrig ge upp sin dröm! Men skulle du välja något annat, så kanske något med foto? Du verkar duktig!

2009-02-17 @ 19:41:21
Postat av: Anonym

Stephanie: Tack så mycket. Du har rätt, man ska inte ge upp. Fast ibland känns allt hopplöst..

2009-02-18 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0