Matchbox



Rosorna jag gav Kristoffer på våran ettårsdag har vissnat.


Kristoffers kort från min födelsedag förra året


Igår morse blödde kristoffer näsblod


Jag passar på


Middagen jag lagade igår


Det var gott, fast potatisen vart inge bra alls...


Kristoffer läste tidningen samtidigt


Älskling


Ea kom på besök på kvällen


Jag fick tulpaner...


...och choklad av världens bästa


Idag är det fint väder, synd bara att jag ligger hemma med feber och enormt ont i halsen


Jag har underbara vänner, tack Madde för kortet!




Kommentarer
Postat av: Ea

Åh vad roligt med kort! :) Vad god chokladen du fick av mig där såg ut, mums... Krya på dig vännen! Jag håller nog också på att bli sjuk... PUSS (L)

2009-02-12 @ 14:05:00
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0