Burning up

Jag är fortfarande sjuk, så det är tråkigt. Det som är bra är att när man är sjuk får man äta glass, hur mycket man vill. Man får äta allt förresten. Så nu har jag köpt Ben & Jerry's Brownie. Den var god. Jag sparade halva igår så jag har något att smaska på idag med när jag tänkte spela tvspel.
Det är det bästa att göra när man är sjuk. Spela tvspel, se film eller sova. Beroende på när man tog iprenen.

I övrigt så ska det tapetseras den här helgen. Mamma och pappa kommer förbi idag eller imorgon och hjälper oss med det. Ska bli så roligt men lite färg här hemma.

Det är fint väder nu. Solen är fin.

Imorgon är det alla hjärtans dag också. Jag tänkte bjuda Kristoffer, mamma och pappa på fylld fläskfilé och coleslaw. Jag hoppas jag itne nyser i maten så jag smittar dem.
På kvällen ska jag och kristoffer på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0