2080

Jag skulle vilja känna mig kreativ men istället så har jag huvudvärk och är segare än den segaste degklumpen någonsin.
Jag sover på natten, drömmer ett dussin drömmar, vaknar och mår oftast som jag gjorde innan jag somnade. Beror lite på vad jag drömmer, men känner mig aldrig utsövd. Jag försöker ta mig i kragen och har massor av visioner för dagen framför mig. Jag sitter med dessa visioner tills solen går ner och har inte gjort ett skit av vad jag egentligen ville. 
Jag börjar tröttna på att spela tvspel och betapet. Det ger mig ingenting.
Jag livnär mig på choklad och blir pigg i 2 minuter, sen är jag trött och har ångest för att jag åt chokladen. Det kallas tröstäta tror jag. 
Vafan. 
Nästa år, då är det skärpning. Då ska jag börja ta tag i mitt liv och bli en fräsch och jävligt snygg brud.

Nu ska jag lyssna på musik och kanske lära mig något nytt på gitarren. 




Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker att du redan är en fräsch och snygg brud :) Gott nytt år!! Kramar

2009-12-31 @ 14:48:56
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0