this past week

Den 28 April är det vårshow på frisörskolan. Jag ska få vara med, med ett eget tema dessutom.
Jag tänker kalla mitt tema för Pale Spring.
Jag har fyra modeller att göra iordning med hår och smink. Två tjejer, en kille och ett barn.
Håller på att fixa lite musik till det också..
Det ska verkligen bli jätteroligt!

Annars har det varit en städdag idag, och än är jag inte klar.
Just nu tar jag en paus.
Har fixat med orkidéerna och marinerat fläskfilén som jag och kristoffer ska äta ikväll.
Det står blomkålsmos med honungsmarinerad fläskfile på menyn. Gottans.

Juni är här just nu också. Imorgon ska hon få ta bort stygnen. Hon är så duktig på att inte klia sig i ögonen så hon får gå utan tratt nu.

Imorgon bär det av till Sälen. Som jag längtar!
Jag har inte åkt en endaste gång i år, så det ska verkligen bli roligt.
Jag åker med Kristoffer och hans familj.
Kommer hem på Söndag.



Kökslampan


Blombuketten jag fick av Ea till påsken


Blommorna


Blomma


Min smoothie frukost


Snabb lunch idag med bacon och morot




Kommentarer
Postat av: Ea

Jag gillar bilden på din kökslampa jättemycket, vacker. Och jag vet inte om din smoothie ser så god ut, det är det där med råa ägget :P Fast bilden var cool. Hoppas det går super med ditt tema! Pussen <3

2009-04-16 @ 16:51:22
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Smoothien såg läbbig ut men baconet såg smaskigt ut.. :P

2009-04-21 @ 22:57:24
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0