She was lost in so many different ways

Ännu en dag lider mot sitt slut. Tänkte kika på ett avsnitt med filip och fredrik, söndagsparty. MIssade det förra veckan.
Har blivit bra med träning den här veckan måste jag säga. Bara i onsdags som det fick räcka med långpromenad, men nån vilodag måste man ha.
Däremot blir jag otroligt frustrerad av att jag inte minskar i varken cm eller vikt längre. Jag äter jättebra och tränar jättebra. Det är konstigt. Kanske beror på dåligt intag av vatten.. jag vet inte. Ska satsa på en detox snart också, så man rensar ur lite skit.

Hittade en klänning till Engla idag, barnet som ska gå modell för mig på tisdag. Fick låna en söt rosa klänning på Cubus.
Jag ser verkligen fram emot våran vårshow.

Idag har jag umgåtts med Elin hela dagen, vi har sprungit oss svettiga på kupolen och provat för små kläder. Trotts detta fick vi med oss några kassar hem. Mamma mötte upp oss så vi åt en sallad på matpalatset. Den satt inte i vägen efter allt provande.
Men man blir bra knäckt när man ska prova byxor som inte ens kommer ovanför knäna.

Imorgon måste jag göra mitt sjätte besök på kupolen för den här veckan, måste hämta ut en vit pappkartong som jag ska måla på.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på filip och fredrik, mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0