pump it

Då var man hemma från Sälen, kom hem redan i söndags faktiskt. Har varit jätteskönt att få vara där. Blev dåligt med kort tagna dock.
Jag måste börja ta det här med träning till en ny nivå. Igår började jag springa ute, även fast jag fick kramp i luftstrupen efter 5 minuter så är jag nöjd med min instats. Idag blev det spinning och imorgon blir det boxning på svea.

Igår var jag i skolan och förberedde lite friyrer inför våran vårshow. Ska bli så roligt! Emelie satt modell åt mig igår, hon ska även gå på tisdag åt mig.
Mitt tema heter Pale Spring.

Nu tänkte jag svepa de sista vattnet och sen gå och lägga mig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ea

du är så duktig, annsi! (L)

2009-04-21 @ 22:36:39
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0