Flower power

Jag vet att du trodde jag glömt dig nu Ea.. men icke!
Idag ringde min telefon från Gustafs blommor. Någon sötnos hade skickat mig blommor. Jag funderade i tre timmar på vem det skulle kunna vara. Jag ringde Kristoffer och undrade om han visste. Vi båda gissade på Ea. Hon är det typen av människa som verkligen visar sin uppskattning till personer runt omkring sig.
Och mycket riktigt.
Det ringer på dörren och blombudet står utanför med en stor bukett blommor, inslagna i ett gulaktigt papper.
Jag öppnar och det är massor av fina vårblommor och björkkvistar. Färgerna är vitt och gult. Det var en jättefin bukett och nu pryder den mitt köksbord. I buketten finns ett kort med fina små ord.
Ea är bara för go. Hon kan överraska vem som helst. Hon är duktig på att lysa upp mina dagar, och idag lyckades hon lite extra.

Kristoffer tyckte också om blommorna, fast han i normala fall hatar blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0