Amberville

Vackert väder idag med. Underbart. Ska snart avnjuta en kaffe och en smoothie på min balkong. Kanske med boken Amberville.
Amberville är en ganska speciell bok i mitt tycke. Det handlar om mjukisdjur som dricker sprit och ska hitta en dödslista.
Men med det sagt så sa jag aldrig att den var dålig. Den är helt okej. Rätt bra faktiskt.

Snart har jag varit utan sötsaker i tre veckor. Går riktigt bra nu. Fast igår blev jag lite sugen på en dumle borta i gustafs, men det är bara att bita ihop.

Jag hoppas Elin följer med på träning idag kl 1700. Har inga pengar på min telefon så jag kan ringa henne, så hoppas hon läser detta och ringer mig istället.
Detta gäller både Elin och Ea.

Tjopp tjopp

Kommentarer
Postat av: elin

Har jobbat sen 9.30 imorse och slutar 9.00 imorrn. så tyvärr.. men imorrn är jag på G igen! hoppas du är på ;)

2009-04-12 @ 20:58:59
URL: http://elinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0