we dance in the living room

Min nacke och rygg tycker inte om mig. Jag står i valet och kvalet om jag ska fortsätta min frisörutbildning.
Jag har så ont och förra torsdagen kom jag inte upp ur sängen själv.
Jag älskar att hålla på med hår och skapa, men hälsan är också viktig.
Jag har varit hos en naprapat och den 1 oktober ska jag till en läkare. På måndag börjar jag min massage som jag kommer få en gång i veckan framöver. Jag hoppas det kan hjälpa.
Det mesta talar även för en bröstförminskning.
Det skulle vara helt underbart, både för rygg, nacke, axlar, träning och även vad gäller kläder.
Att gå från 70E/F till 70B/C vore helt underbart.

Nu ska jag och kristoffer titta på gökboet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0