Last bitter song

Idag gjorde Maria klart hårförlängningen på mig. Det blev verkligen jättebra.
Är sån stor skillnad på keratinhåret och tejphåret, som jag hade förrut. Har nu med keratinfästen. Vilken bra kvalité det var på håret då.
Tejphår är absolut inget jag rekommenderar. Det lossnar lättare tycker jag och det är svårare att borsta. Sen känns de fästena mycket mer än dessa med keratin.
Ska bli roligt när vi lär oss göra extentions. Får se om man hittar någon hårmodell...

Vi ska ha hårmodeller nu i oktober förresten, för färg. Jag tänkte kidnappa kristoffer till den första, men sen får vi se vem som står på tur.


Kommentarer
Postat av: Ea

Om du ska öva slingor så är jag gärna frivillig, likaså hårförlängning... ;) Gud vad jag saknar dig! PUSS

2008-09-27 @ 22:03:29
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Haha. Jag håller med Ea. Mitt hår behöver akut hjälp! =P

2008-09-28 @ 21:05:58
Postat av: anna hellkvist

hallo tjejen. hoppas allt är bra med dig. mitt hår ställer gärna upp på vad som helst, men lite ny färg/slingor skulle vara skoj att prova på.

2008-09-28 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0