En gentleman

Jag är så sugen på att lägga ut en bild på Kristoffer när han rensar mitt avlopp i duschen.
Han står i endast kalsonger med stora gula platshandskar och papperstussar i vardera näsborre. Det är något för ögat det, men hänger jag ut han på det viset så kommer han vägra göra om det. Och eftersom jag spyr om jag kommer i närheten av avloppet så är det likabra att behålla bilderna själv..

Han är snäll kristoffer. Idag hade han städat hela lägenheten, tillochmed badrummet! Det var underbart att komma hem till en ren lägenhet.
Jag får återgälda det sen framöver. Kanske laga en god middag eller så.. kanske städa. Vi får se.

Idag hade vi färgkurs med Goldwell på skolan. Blev en lång dag. Började 8 och slutade 1700. Men det var väldigt lärorikt.

Har tagit ur mitt löshår nu också, jag slet ut det med hjälpt av balsam för någon dag sedan. Det rekommenderar jag inte. Egentligen ska man ha ett medel som löser upp tejpen. Men jag orkade verkligen inte vänta på det.
Så jag misshandlade mitt hår istället, och min hårbotten.
Ska göra keratinförlängning nästa vecka på torsdag istället, förhoppningsvis. Kan bli någon dag senare också. Funderar på att klippa lång lugg också. Men flikig kant. Tror det kan bli riktigt fint. Speciellt när man har lite längd på längderna.

Imorgon har vi klippning, då ska vi lära oss att klippa gradering, alltså uppklippningar.

Jag har redan planerat vad jag ska göra med kristoffers hår ;) Det kommer det bilder på. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Ea

Kristoff är en snäll man! :) Du måste planera vad du ska göra med mitt hår också? Förresten, när kommer du lära dig hårförlängning? Tänkte på när jag kommer våga klippa mitt hår kort för om det inte blir bra tänkte jag att du skulle rycka in med en förlängning ;) Nej men Anna, du måste planera mitt hår! Jag saknar dig! PUSS

2008-09-16 @ 23:06:05
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0