It ain't me babe

Högt uppe på min önskelista står en dator. En dator som klarar av lite tyngre program.
Jag vill börja spela in musik, på riktigt. Lägga ut på internet och få kritik.
Det vill jag göra.

Imorgon ska vi börja med långhår vilket kommer bli superroligt! Jag har redan en massa idéer om vad jag tänkt göra.

Igår var Elin här. På gott och ont.. hon vet vad jag menar. Det sitter i väggarna även idag.
Det kändes jätteskönt och jag har verkligen saknat henne.
Det finns en typ av humor och det är bara hon och jag som har den. Det är lite roligt.
Lyckad kväll med film, dålig film dock, chips och glass.

Snart är det halloween och jag ska klä ut mig till en stol.

Kommentarer
Postat av: elin

En stol? kan du förklara lite närmare.. ;)

2008-10-05 @ 21:01:52
URL: http://elinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0