Give me time and give me space

Det är livsfarligt att ha en pojkvän som jobbar i en spelbutik. Jag börjar bli något av en spelnörd.
Just nu är jag helt fast i tvspelet Oblivion.

Igår var vi till Gustafs där Björn bjöd oss på kyckling och strips. Riktigt gott var det. Blev lite kika på idol också.
Lars är min favorit.

Idag går jag en tuff dag till mötes. Storstädning. Jag ska rensa och skura kylen och skafferiet bland annat.

Ikväll blir det kanske en utgång med Ea. Känns fortfarande jobbigt att gå in på s2. Mycket minnen kommer upp från den 7-8 december.
Varje gång jag varit där har jag drabbats av panik.

Varje dag tänker jag på Fredrik och på vad som hände. Jag har fortfarande svårt att förstå att det är sant. Jag vill hellre tro att han åkt utomlands för en lång tid. Men så är det ju inte.
Det är jobbigt att tänka på det, men samtidigt vill jag inte glömma. Jag är glad för att jag fortfarande minns så mycket detaljer av honom. Hur han doftade, hur hans röst lät, hans skratt och hans gester. Det vill jag aldrig någonsin glömma.
Minnen brukar jag blekna sägs det, jag hoppas att det inte händer mig i det här fallet.


Kommentarer
Postat av: elin

Du måste ju erkänna att det inte blev så mycket av den där städningen va?

2008-10-05 @ 11:54:52
URL: http://elinstenberg.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe jaa.. men idag, då ska jag städa!

2008-10-05 @ 12:03:15
URL: http://pollydollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0