Nude

Har varit en riktigt fin dag idag, 32 grader varmt i skuggan. Nu sitter jag själv i min lägenhet och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Har slarvat med min medicin, så nu är jag nästan tillbaka på ruta ett igen. Men ska försöka ta den regelbundet nu så jag får må lite bättre. 
Idag åkte kristoffer och jag till gimmen och badade. Men det vart inte så länge eftersom han frös. Hur man nu kan frysa när det är stekhett ute.

Imorgon ska jag kanske iväg och bada med Ea, får se vilken sjö det blir. Men tevligt blir det garanterat, var ett tag sen jag träffade henne nu, har en del att ta igen. Avslutningen på dagen får bli lite träning, gym.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ea

Träning imorgon, tidigt på morgonen ;) PUSS

2008-07-28 @ 13:39:43
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0